3c509 a kernel v2.4

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Úterý Leden 22 08:18:49 CET 2002

Adam Rogalewicz wrote:

> Preji vsem pekny den
>
> Chtel bych se zeptat, zdali nekdo uspesne provozuje sitovku 3c509
> pod kernelem v2.4.
> Pokud ano, tak v jake verzi (kernelu)?
>
> Ja osobne jsem zkousel 2.4.13, 2.4.15 :-(, 2.4.16, 2.4.17 a pokazde se
> stejnym vysledkem.
> Pri prenosu vetsiho objemu dat (napr. 30MB soubor pres http) se karta
> kousne po preneseni 5 - 20MB.
> Nepomuze ani ifconfig eth0 down, a nasledne up.
> Zkousel jsem ovladac v kernelu i jako modul, ale pokazde stejny
> vysledek.
> Vse ostatni funguje OK.

> [...]
Zdravim
Provozoval jsem a to pod 2.4.9 (original od RedHat) a pak pod vlastnorucne
prelozenym 2.4.16 (karta jako modul). Oboji chodilo bez problemu. Kdysi
jsem ji provozoval i pod vlastnorucne prelozenym 2.2.19, taktez slapala.
Zkuste hledat v preruseni, RAM, CMOS a tak dale. Mozna neco na sbernici.
Zkuste dat do compu jinou kartu (tehoz druhu) a pokus zopakovat. Tipuji to
na hw. Co hlasi dmesg | grep eth0 ?

--
Michal Vymazal
Office Computer