Drobny problem s cestinou v RH 7.2 - OK

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Úterý Leden 22 08:28:28 CET 2002

>xfs má seznam fontů v /etc/X11/fs/config

no to vim, chkconfig take nedela nic jineho, nez ze upravuje tento soubor.
nicmene stejne se mi to se zapnutym aa nechodi o.k.

Nekde jsem narazil na to, ze nekomu se to take nepodarilo s xfs a musel to
prekonfigurovat bez xfs. Na to smeroval muj dotaz, zda to nekomu chodi s
xfs, nebo
mi odepise nekdo, komu to s xfs nefungovalo a tak ho "vyradil" (xfs pouziva
rh defaultne).
A ze mi napise jak.

Martin Reiser