plny prechod win98 >linux

Radek Cervinka radek.cervinka na centrum.cz
Úterý Leden 22 08:40:31 CET 2002

Hned se po tom podivam.

>Ghisler mi psal, ľe připravuje verzi Windows Commanderu pro
>Linux. Zel bude to pracovat pod Kylixem (tedy 128MB RAM minimum).
>Pochopitelně o datu nebylo řeči :-).

Jakpak jste na tech 128 MB prisel? Program napsany v Kylixu v podstate krome
QT knihoven nic, narozdil od porgramu pro KDE (treba od Krusader -
WinCommander like
program), ktery kdyz si spustim treba z Gnome nebo WMaker tak si dotahne
pulku KDE.

S pranim hezkeho dne
--
Radek Červinka, Ing.