Prosba

Michaela.Bardonova na soft-tronik.cz Michaela.Bardonova na soft-tronik.cz
Úterý Leden 22 09:29:31 CET 2002

Dobry den,
dostala jsem kontakt na tuto konferenci a chtela bych Vas poprosit nebo
pozadat o radu - hledame lektora pro skoleni Linux.... Jde o skoleni  jak
zakladni - Linux -sprava systemu, tak o skoleni pokrocilejsi -
Linux-rozsirena sprava systemu......Manualy ke skoleni i obsah kurzu je
sestaven, nas byvaly skolitel je ochoten pomoci novemu lektorovi v
zacatcich pri skolenich u nas..
Skoleni probihaji v nasem skolicim centru v Praze a jsou to dvoudenni
skoleni. Lektor by mel mit praxi v UNIXu a Linuxu, zkusenosti se skolenim a
reference.
V pripade zajmu mne, prosim, kontaktujte na nize uvedenych tel. cislech
nebo e-mailem.

Dekuji .

Michaela Bardonova
Assistant
SOFT-TRONIK, a.s.
ICO:25 87 04 24
Spisova znacka: B.2434 vedena u Krajskeho soudu v Ostrave
Tvorkovskych 5, Ostrava - Mar.Hory, 709 00
Czech Republic
Tel.:  +420-69-662 21 91
Fax : +420-69-662 24 86

Michaela.Bardonova na soft-tronik.cz