Azbuka v Apachi

Radek Hnilica radek na hnilica.cz
Úterý Leden 22 10:45:41 CET 2002

In article <20020121123600.GP522 na informatics.muni.cz>, Jan Kasprzak wrote:
> Radek Hnilica wrote:
>: Zapomel jsem dodat.  Ty stranky jsou ve win 1250 a 1251.
>: proc to neakceptuje IE nevim, netscape dostane jak ceske tak ruske
>: stranky v 8859-2.
>
> 	Pardon? Ja jsem myslel, ze 8859-2 neobsahule zadne ruske znaky
> a Windows-1250 taky ne.

No ja si to mylslel taky, ale csacek asi ne.  Rustinu proste prekodoval do
8859-2 a na obrazovce to pak vypadalo jako morzeovka.  Same podtrzitko
a sem tam nejaka interpunkce.

Jak jsem jiz psal, ted je to v poradku, nasadil jsem "original" ruskeho
apache z ruska.  Cestina pod nim chodi bez problemu a rustina taky.

Tedy aspon ja jsem zatim na zadne problemy nenarazil.

--
Radek Hnilica <Radek at Hnilica dot CZ>