zacatecnik - mailserver bez systemovych uctu

Tomas Hornicek hornicek na globtel.sk
Úterý Leden 22 11:14:05 CET 2002

Zdravim

On Tue, Jan 22, 2002 at 10:54:50AM +0100, Michal Dobes wrote:

> Treba pouzit Cyrus IMAP, umi spolupracovat se sendmailem a asi
> i dalsimi.
> http://asg.web.cmu.edu/cyrus/

Treba pouzit akykolvek mailserver ktory vlada virtualnych uzivatelov, co
myslim zvlada temer kazdy
qmail,postfix......

a ako imap mozte pouzit napriklad aj courier-imap

vsetky najdete na freshmeate

				Dumber

Sure, I'm paranoid! But am I paranoid enough? ;)
Tomas Hornicek
Operation & Maintenance Administration
Globtel a.s., member of the Orange Group
hornicek na globtel.sk