zacatecnik - mailserver bez systemovych uctu

Michal Chocholac mch na vosis.cz
Úterý Leden 22 11:27:53 CET 2002

Umí to třeba qmail. Ale nemá na to žádnou speciální volbu, vychází to z
jeho vnitřní filozofie, tj. musíte ho vhodně nastavit. A jak vlastně
hodláte ty schránky číst? Přes POP3?

Zdraví

--mch

Michal Chocholáč
mch na vosis.cz

---
Odchozí zpráva neobsahuje winy.
Kontrolováno antiwinovým systémem FORMAT (http://format.microsoft.com).
Verze: 0.0.001, Winová báze: 95.982.000 MENT XP, Datum vydání: po útoku

Tip: Antiwinový systém lze spustit v příkazovém řádku počítače příkazem
"format c:". Odpovíte-li kladně na připravenou soutěžní otázku, bude
nalezený winus z počítače spolehlivě odstraněn. --micom.cz