XMMS hraje rychle

Ladislav Michl ladislav.michl na hlubocky.del.cz
Úterý Leden 22 11:44:48 CET 2002

On Tue, 22 Jan 2002, Petr Skoda wrote:

> Jak tady bylo receno, pomohlo dat esd do rc.local a vse je oK
> ALe muze mi nekdo vysvetlit, proc to pomuze ?
> Bylo snad rychle hrani nejaky problem interupu.

ne, je to neschopnosti nastavit pozadovany sample rate.

> Zda se, ze moduly pro vlastni audio (i810_audio) a ac97_codec jsou uplne
> stejne nataahovany, jako kdyz esd nepouziju -
> Co tedy zpusobi opravu . Dokumentace k esd mi nic nerekla -

patrne to bude tim, ze esd otevre dsp s rychlosti, ktera mu vyhovuje.
(pokud nekdo cpe data do dsp jinou rychosti jsou presamplovana)

	lada

ps: jak to opravit? podivat se co driver nastavuje a hlavne co vraci.
SNDCTL_DSP_SPEED musi vratit skutecne nastavenou frekvenci, pokud tomu tak
neni, je treba opravit ovladac. je-li vracena frekvence v poradku, je
chyba v programu, ktery na to nedokaze zareagovat.