Mírně OT: Vysvětlenípojmu Komerční vyuití

Úterý Leden 22 12:09:50 CET 2002

David Rohleder wrote:

> Rekl bych, ze takove, ktere vede ke generovani financnich toku.

	S tim durazne nesouhlasim, protoze to byste jako firma musel zakoupit
veskery software, ktery hodlate napr. nekomu nainstalovat - vy uctujete
servis nebo neco podobneho, cas skutecne instalaci, konfiguraci
stravite, domnivam se tedy, ze mate narok na odmenu, je to financni tok
smerem od odberatele k dodavateli a presto nevidim duvod, proc by si
dotycny software musel dodavatel nejakym zpusobem licencne porizovat -
to je vec odberatele, jak se vyporada se svym svedomim a s urady... -
nehlede k tomu, ze napr. antivirova ochrana mailu (via UNIXove MTA) je v
99% pripadu v CR naprosto nelegalne nebo s licenci, ktera neodpovida
nasazeni... (napr. kdopak si koupil VirusScana za zhruba 100 000,- Kc -
aby dostal licencnim podminkam?)

PS: Osobne by mne ta definice z hlediska __ceskeho__ prava take
zajimala...;-)))