3c509 a kernel v2.4

Filip Hroch hroch na monoceros.physics.muni.cz
Úterý Leden 22 11:46:22 CET 2002

Ciao

ano mam takovou sitovku a musim uznat, ze me delala podobne problemy,
jak pises. Bylo to s 2.2.x jadrama a starou 386, po upgrade na P90
a mozna i 2.4.x to prestalo. V novych jadrech je jiny ovladac.

Stavalo se me to ne pri prenaseni, ale v dobe, kdy se pristupovalo
na sitovku a system byl hodne vytizen. Mozna by mohlo pomoct to pomoci
utilitky, ktera je u 3comu nejak prenastavit.

FH