Canon PowerShot A50

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Úterý Leden 22 11:23:45 CET 2002

Dobrý den,

mám následující problém s digitálním foťákem v $subj. Podle manuálu se
má propojit foťák s počítačem, ovládací kolečko otočit do polohy PC a
zapnout počítač. Na displayi se má objevit [PC], ale to se nestane. Když
pak zkusím něco dělat programem gphoto, dostanu hlášky

No response from camera
Camera unavailable

Foťák je připojený na první sériový port (místo myši, takže ten port je
v pořádku, a žádný myší program není spuštěný). Kablík jsem kupovala
extra, protože jsem ten foťák dostala bez něj -- není možné, že existují
různé druhy těchhle kablíků?

Pokud má někdo zkušenost s tímhle nebo podobným foťákem, uvítám každou radu.

Hanka
--
Hana Skoumalova     Institute of Theoretical & Computational Linguistics
                                                       Charles University