kde2/kde3 a 2 monitory

Matus Martinak matus na 1stomni.com
Úterý Leden 22 12:38:46 CET 2002

Zdravim.

prekompiloval som si KDE a prestal mi chodit normalny support
pre 2 dva monitory. Resp. monitory idu, KDE ide normalne
2 monitory su ako jeden desktop ale vsetky nove okna sa
mi otvaraju presne v strede virtualneho desktopu a ked
dam na nieco full screen otvori sa to na oba monitory.
KDE som skompiloval s --with-xinerama, to iste mam
aj zapnute v xovom konfigu. ( mga 400 ). To iste mi robi
aj kde2 aj kde3. V profile som tiez podla neciej rady
nastavil KDE_MULTIHEAD=true, ale nepomohlo to. Zial uz si nepa-
matam co som presne robil ked sa mi predtym podarilo ten
normalny support dualhead rozbehat. Nevjete niekto kde je
zakopana macka ?

d~

--
mm