Očistná událost z 11.9.2001 v New Yorku

pavel hampl hampl na gncz.cz
Úterý Leden 22 13:48:42 CET 2002

Marek Blasko wrote:

>   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^  - zvyk z STB?
>
> mam 3 otazky:
> 1.) co to ma spolocne z linuxom? (javou)

Prave ze nic. Ale vsude tam to dorazilo. Nebo ze byste Vy
byl vyjimka?

> 2.) hovori vam nieco sloboda slova?

Jiste, az pana Bendu potkam, docela rad si s nim popovidam.
A Vam neco rika etika na siti? Jedna vec je muj osobni
nazor, druha vec je, jestli ho cpu nekam, kde zjevne nema co
delat. Vim nejmene o ctyrech konferencich, do kterych ta
zprava dosla. Jestli se tomuhle nerika "spam", tak cemu
teda?

> 3.) ste na seba hrdi ze ste primitiv?

Dekuji za uznani. Obcas se nastvu a pak jsem primitiv. Ti,
co mne znaji, uz vedi, jak mne nastvat a nedelaji to.

Na webu je mista dost a dost pro vsechny mozne nazory. Kdyz
se dozvim o nejake zajimave adrese, tak se tam jdu podivat.
Tady jsem byl taky. Koneckoncu moje nazory se taky nemusi
libit kazdemu. Ale nevnucuju je lidem timhle zpusobem a
pocitam s tim, ze kdybych to udelal, dostanu podobnou
odpoved jako pan Benda.

Mejte se dobre a preju Vam malo nevyzadanych otravujicich
mejlu.

Pavel Hampl
Pavel Hampl		email: hampl na gncz.cz
GN Resources CZ		http://www.gncz.cz
Ve Smeckach 20		tel: +420-2-96337821 <<NEW!
11000 Praha 1, CZ