[Fwd: Re: Očistná událost z 11.9.2001 v New Yorku]

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Úterý Leden 22 14:23:02 CET 2002

> Jiste, az pana Bendu potkam, docela rad si s nim popovidam.
> A Vam neco rika etika na siti?

matne aj ano ale este som to nevidel :(

> Dekuji za uznani. Obcas se nastvu a pak jsem primitiv. Ti,
> co mne znaji, uz vedi, jak mne nastvat a nedelaji to.

vyzera to ze som trecha zle pochopil mail a nemalo to patrit vam ale
povodnemu autorovy, takze sa ospravedlnujem . Inak ja sa ake debil
zevraj spravam stale ale ked ma nastvu tak excelujem.

> Mejte se dobre a preju Vam malo nevyzadanych otravujicich
> mejlu.

dakujem podobne. ja nemozem citat ani vyziadane maily (viac ako 500
denne) takze filtrujem to co citam podla subjectu takze som uz
zaznamenal ze nieco bi aj mohlo bit spam ale pri pocte 30% precitanych
sprav som este ziaden neotvoril.

--
najhorsie co vas moze v IT stretnut je:

Manager co o pocitacoch nic nevie, ale podpisuje a schvaluje ich nakup

---------------
First they came for the Communists,
     and I didn't speak up,
         because I wasn't a Communist.