nedorucena posta

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Úterý Leden 22 15:06:07 CET 2002

Petr.Marek na cuzk.cz wrote:
> nemate nahodou problem v tom, ze mate v DNS 2 MX zaznamy a jeden z tech
> serveru nema povoleno prijimat maily pro Vasi domenu?
> Nekteri provideri to delaji tak, ze jen jeden z tech serveru, ktere maji
> jejich zakaznici v DNS jako MX ma povoleno prijimat maily pro ne a na tom
> druhem se ralaying nahodi jen, kdyz ten prvni spadne. Ale kdyz je na ten 1.
> server velky timeout, tak mate odesilatel smulu, protoze druhy v poradi
> postu odmitne...
>
> Ale treba je vsechno jinak. Zkuste nasimulovat SMTP session na vsechny
> servery, ktere mate v DNS jako MX a uvidite.

Ano. A simulujte to z IP adres patricich jinemu ISP nez vasemu domacimu!
Muzet totiz narazit na to, ze MX servery prijimaji postu od kohokoliv
pro kohokoliv s podminkou, ze prichozi IP adresa je jejich, pokud prijde
mekdo z venci, tak relay nevezmou.
Zrovna jsem ted toto vysvetloval cca 3 tydny jednomu ISP. :-(

	Majkl