System Error Log

Stefan Cech s.cech na atlas.sk
Úterý Leden 22 11:34:10 CET 2002

Zdravim Vsetkych

Mohol by mi niekto poradit ci existuje nejaky programcek na vytiahnutie
System Error Logu z BIOSu servera. Server je IBM Netfinity 5500 .
Na ziadnom z CDciek ktore boli dodane k serveru ( a bolo ich dost ) taky
program nie je. Skusal som rozne programy ktore robia dump BIOS segmentu do
suboru na disketu alebo ulozenie CMOS parametrov do suboru , ktore som
stiahol z internetu, ale ani jeden mi nepomohol.
Keby bolo nieco v com by sa dal zvolit segment alebo rozsah adries ktore
chcem ulozit do suboru.
Ten System Error Log potrebujem na reklamacne ucely. Su v nom vsetky
udalosti ku ktrorym doslo pocas fungovania servera (od 12/1999) ako napr.
zapnutia a vypnutia servera, zmeny konfiguracie, chybove hlasenia a pod.
V Setupe-BIOSu sa da tento Log iba prezerat a vymazat. Kedze tento
Log je uz dost velky nechce sa mi ho cely opisovat rucne.

Dakujem

Rasto