posta v KMail a znak EURO

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Úterý Leden 22 14:21:15 CET 2002

Martin Plechacek wrote:

> Dobry den,
>
> rad bych se zeptal na dve veci:
>
> - pouzival jsem KMail na dvouch pocitacich a chtel bych prenest postu z
> jednoho na druhy - mam ~/Mail ale nevim jak to naimportovat do Kmailu - jde
> tam jen import z jinych sw. je moznost jak to udelat?

 Melo by jit normalne vzit ty soubory a nacist je jako lokalni postu (tj.
vytvorit novy ucet, vybrat v nem ten soubor, nacist tu postu, smazat ten
ucet). Stejne tak by melo jit normalne v KMailu vytvorit novy poradac a ty
prislusne soubory z druheho KMailu potom nakopirovat pres ty takhle nove
vytvorene (vcetne skrytych souboru s indexem). Udelat pred pokusy zalohu se
doporucuje :).

> - potrebuji pouzivat symbol pro menu EURO v ruznem sw a nevim jak to udelat.
> potrebuji, aby po stisknuti klavesy nebo kombinace jsem dostal ten symbol
> (tak jak $ nebo Ł a pod...) - ale potrebuji to pro vsechny (nebo vetsinu)
> sw. pouzivam MDK 8.1 a vetsinou KDE.

 Tohle http://koffice.kde.org/kword/euro.phtml mozna pomuze, ne ze bych to
nekdy zatim potreboval nebo zkousel.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli