Bad blocks

Jaroslav Řezník rezza na seznam.cz
Úterý Leden 22 16:10:57 CET 2002

Dobrý den. Mám problém s chybnými bloky na disku. Nakonec se mi
systém po restartu ( ne mojem, kolegové předpokládají, že restart
vyřeší vše - nejedoucí POP3 ) aspoň provizorně podařil rozjet. Ovšem
e2fsck hlásí chybné bloky, jediná možnost je ignorovat je, zbylé
chyby jsem opravil. Na konzoli stále se vypisuje EXT2-fs error:
ext2_write_inode: unable to read inode block etc... Jedná se o chybu
hw ( špatný disk ) nebo chybu ve filesystému. Přeinstalování se
nevyhnu, ale zajímá mě jestli stačí jenom format nebo nový disk.

Díky
Jaroslav
Řezník

Hledani lidi a jejich e-mailu: http://www.lide.cz