Wavelan Orinoco a vice IP adres

Martin Klem klemik na internetpub.cz
Úterý Leden 22 16:13:16 CET 2002

> IP alias na mokrovlne samozrejme funguje. Potiz je v tom, ze v okamziku
> vykonavani incializace site jeste neni PCMCIA inicializovano, tak to
> selze pri pouziti ifcfg-eth0:1 skriptu poustenych sluzbou network.
> Sam se muzete presvedcit, ze PCMCIA subsystem se pousti az pozdeji.

To je pravda, vim o tom. Samozrejme jsem to zkousel. Bezne mi system nabiha
tak, ze po startu network to hodi eth1 FAILED, coz je v poradku, PCMCIA jeste
nebezi a vsechno se napravi po jeho spusteni.

> Napiste si ten prikaz ifconfig eth0:0 ..... rucne do rc.local a je to.
> Teoreticky by mohlo jit zmenit prioritu pcmcia pred network, ale
> znamej to zkousel a nejak to nebylo to prave orechove.
>
> Majkl

Jenze kdyz po nabehnuti systemu dam  ifconfig eth1:1, vyhodi to hlasku
SIOCSIFFLAGS: Cannot assign requested address

a to je to misto, kde se zaseknu.