Scháním RED HAT 7.2CZ

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Úterý Leden 22 17:08:12 CET 2002

parent na email.cz wrote:

> Dobry den
>
> Prosim Vas, byl by jste tak hodny a poslal mi taky ten RedHat 7.2 CZ?
> Anebo mi prosim jeste reknete, jaky podstatny rozdil je v RedHadu a SuSe?
> Potrebuji linux na server,teprve s tim zacinam.
>
> Mnohokrat diky za odpoved.
>
> Martin Zajdlik

Rozdilu je rada, ale jsou spise systemoveho charakteru (lisi se nektere
nazvy skriptu, umisteni adresaru apod.) Faktem je, ze SuSE ma u nas
oficialni zastoupeni a muzete jej koupit "v krabici". Na druhou stranu
RedHat je zase distribuce, ktera tu "zdomacnela" drive (no flame please) a
ma hodne fanousku. Na strankach www.linux.cz najdete odkaz na tyto stranky.
RedHat si muzete objednat na www.vypalcd.cz nebo www.linux-cd.cz a prijde
Vas to tak na 300 Kc vcetne postovneho. SuSE (ovsem vcetne ceskych manualu)
stoji asi 2.500 Kc (by ocko - odhadem). Co do kvality jsou ty distribuce
nejspis rovnocenne. Mandrake zas az tolik neznam, takze spis juk na
www.mandrake.cz

Hezky den

--
Michal Vymazal