mount hudebniho cd

Ladislav Strojil bwian na seznam.cz
Úterý Leden 22 17:39:18 CET 2002

Ales Rygl wrote:

> Ahoj,
>
> me to go ogg chodi, ale do mp3 ne. Vubec tam tu moznost ulozit do mp3
> nemam, jen do ogg. Pritom lame i cdparanoiu mam.

A mate dostatecne nove LAME? Nevim, jak ted, ale v dobe, kdy jsem to
prekladal ja, vyzadovalo KDE asi tyden starou verzi LAME.

Cituji dot.kde.org:
You will need the latest libmp3lame ( > lame 3.88a) from the CVS to be able
to encode to MP3.
lame 3.87 will NOT work.
lame is available at www.mp3dev.org;

Lada