OFFTOPIC: Prihlaseni do site M$

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Úterý Leden 22 18:48:33 CET 2002

On Tue, Jan 22, 2002 at 04:55:12PM +0100, HORA Vladimír Ing. wrote:
> Mam stroj s Linuxem, ktery dela maskaradu pro sit 192.168.70.0 ze site
> 195.178.x.x. PDC pro stroje s Windows je na siti 195.178.x.x.. Jak mam
> donutit ty zasr... W98, aby si overovaly heslo v tehle siti pomoci Linuxu s
> maskaradou (lze to vubec ??). Lze maskaradovat broadcasty ?? Vim, ze si asi
> vyslouzim peprne komentare, ale jsem v dost zoufale situaci. Editace ruznych
> lmhosts apod. nepomohla a pro helpdesk M$ to skoncilo zminkou o linuxu a
> maskarade...		Tisicere diky.
> 				Ing. Vladimir HORA

Pro tento účel používám Sambu včetně "přihlašování do domény Microsoft".
Stanice ani netuší, že to, k čemu se přihlašují, nejsou Windows.

Na ten helpdesk M$ by mě ani nenapadlo volat :-)

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz