OT: Monopol Telecomu

Jiri Pavlicek subscription na pavlicek.cz
Úterý Leden 22 23:39:35 CET 2002

> Zabyvam se tim ted dost intenzivne, protoze lidi jako ja tezce prodelaji
> na tarifu Inet 2002 a vidim, ze byt providerem na vesnici se proste
> absolutne nevyplati. Linka smerem k poskytovatelum je mezimestska = draha
> a v lokalite je par zajemcu, kteri by samozrejme chteli podminky jake jsou
> u UPC = 128 kilo za 1000 mesicne. To je proste nezafinancovatelne. A to
> vubec nepocitam naklady na lidi a kancelare, protoze to bysme si
> samozrejme udelali sami.

Chlapi, nechci sem tahat politiku, ale myslim si, ze by ODS za sva hlasovani
v parlamentu mela kazdemu obcanovi tohoto statu vyplatit rocne aspon 20kKc
na kompenzaci zvysenych nakladu na telekomunikace.

Ja vim ze jsem silenec...

Jirka Pavlicek