Vytažení včech emailů z jednoho adresáře do jednoho *.txt souboru !!!

BzF bzf na centrum.cz
Středa Leden 23 01:35:23 CET 2002

Dne Tue, 22 Jan 2002 23:32:35 +0100
SuSE.Linux na seznam.cz napsal/a:

> Ahoj !
>
> Je mi úplně jedno v čem - když to sprovozním - ale strašně nutně bych
> potřeboval nějakou utilitku nebo prostý linux příkaz, kterým byste z
                                   ^^^^^^^
to asi nebude prilis proste, pred casem (jsa v linuxu ne prilis pokrocily)
jsem se o neco takoveho snazil,pro zacatek doporucuji root.cz - byly tam
clanky o regul. vyrazech, tez i progr. v bashi
http://personal.riverusers.com/~thegrendel/abs-guide-1.1.tar.gz

> určitého adresářě např. "/home/grabovat" který obsahuje mnoho podadresářů
> a souborů např. *.html *.html nebo *.txt (a aby už rovnou projel všechny
> *.* soubory podle "binárního" obsahu jako *.txt soubor) a ze všech těch
> souborů a podadresářů v "/home/grabovat" našel a zapsal všechny emaily,

to snad zavani spamem ;-)

> které nalezne např. do souboru "emails_output.txt" a to tak, že vloží
> email, oddělí středníkem a mezerou, pak další email a zase středník a
> mezeru, ... Prostě aby se pak obsah souboru "emails_output.txt" zkopíroval
> do nějakého mailklientu [CTRL+C >>> CTRL+V nebo CTRL+INS >>> SHIFT+INS]
> (omlouvám se, ale např. do MSOE 6.0) a email se odeslal na včechny ty
> nalezené emailové adresy z "/home/grabovat" !!!
>
> Jde nějak jednoduše udělat, aby si pak příjemci tohoto emailu neviděli
> navzájem své emailové adresy ???!!!???
Na to je tusim Bcc:
BzF