Výuková skripta

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Úterý Leden 22 23:16:32 CET 2002

On Tue, Jan 22, 2002 at 09:19:16PM +0100, Renata & Petr wrote:
> jsem zacatecnik a schanim nejaka skripta pro výuku Linuxu (nejlepe SUSE),
> poradte kde sehnet nejaké manualay (CZ) ci nabidnete.
> Dik   Polda

Pokud nejlépe SuSE, kup si celý bylík SuSE 7.3. Jsou tam české
manuály a dá se to podle nich nainstalovat a zkonfigurovat.

Jinak knih kolem Linuxu je spousta, už to tady bylo probíráno.
Mně se třeba líbí
- Operační systém UNIX a jazyk C
- Linux - Praktický průvodce
- Používáme Linux

Záleží na tom, co v Linuxu hledáš. Pokud hledáš alternativní
Windows, vystačíš s manuály od SuSE. Pokud chceš jít více do
hloubky, skvělé jsou jmenované knížky a může se Ti líbit i
Linux - Dokumentační projekt. Záleží na Tobě.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz