Antivirove Signatury (was Re: zacatecnik - mailserver bez systemovych uctu)

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Středa Leden 23 10:07:58 CET 2002

On Wed, Jan 23, 2002 at 07:51:58AM +0000, uhlar na fantomas.sk wrote:
> -> ---
> -> Avast/SMTP2000 Antivirus: Outbound message clean.
> -> Virus Database (VPS): 11.1.2002
> -> Tested on: 22.1.2002 12:57:14 +0200
> -> Avast! is copyright (c) 2000-2001 ALWIL Software.
>
> Kurva ludia vypnite si tie priblble AV signatury! Takato signatura neprinasa
> ZIADEN uzitocny obsah iba sprostu reklamu na stupidny antivir ktoreho autori
> nepochopili ako funguje internet.
>
> Virus v takejto poste _moze_ byt:
> - bud ho antivirak nepoznal a nedetekoval
> - signatura je falosna a vytvorena virusom
> - virus bol pribaleny na ceste niekym inym

> [...]

Dámy a pánové,

mám návrh: Pokud něco takového přijde do konve, všichni, kterým to vadí,
napíší soukromě mail přímo dotyčnému autorovi tohoto nesmyslného ocasu.

Myslím si, že to bude mít daleko silnější účinek na autora, než
když se to pošle do konve.

Dělám to tak už delší dobu a myslím si, že to pomáhá :-)

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz