Re: Dvě miši

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Leden 23 11:15:28 CET 2002

Proboha lidi mějte apoň trochu ohled na naši mateřštinu !!!
Pokud mě pamět neklame, jsou vyjmenovaná slova učivem 3. třídy základní školy !!

P.S. Nejsem žádný hnidopich, ale jde mi o praktickou stránky věci. Když si po nějaké
době vzpomenu, že potřebuju vyřešit podobný / stejný problém, budu hledat text "dvě
myši" (nebo totéž bez diakritiky) a tyhle příspěvky samozřejmě minu.

P.S. Návrh na rozšíření Meta-FAQ, oddíl "Jak správně zvolit Subject" :
Příspěvek musí být alespoň v položce Věc (Subject) bez hrubých gramatických chyb.

> Otázka:
> Lze nakonfigurovat linux tak, aby fungovaly obě miši zárověň?

Nemám zkušenosti přímo s použitím dvou myší, ale chodí mi myš + kolébkový spínač
na dálkovém ovladači. Do konfiguráky Xek se přidává ¨:

Section "InputDevice"
        Identifier  "Mouse2"
        Driver      "mouse"
        Option      "Protocol" "ImPS/2"