OT: Monopol Telecomu

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Středa Leden 23 10:51:21 CET 2002

radek.karaffa na ct.cz wrote:

> to je prave ten bordel kabelovych spolecnosti
> uz pred 10ti lety, kdyz se nabizeli u starostu,
> slibovali obousmerny tok dat (treba i pro odecet
> elektromeru a plynomeru) a nakonec to vsichni odflakli
> a postavili to jednosmerne.
> A predelavky delaji jen ve velkych mestech,
> tam se jim to vyplati ....
>
> jsou to magori ...

znamy mi vravel ze ich firma robila skusobnu prevadzku po kabele. mal
bit obojsmerni ale bol len jedno zevraj preto ze tam niektore cleny boly
obratene zapojene.

--
najhorsie co vas moze v IT stretnut je:

Manager co o pocitacoch nic nevie, ale podpisuje a schvaluje ich nakup

---------------
First they came for the Communists,
     and I didn't speak up,
         because I wasn't a Communist.