mount hudebniho cd

Ladislav Strojil bwian na seznam.cz
Středa Leden 23 12:02:16 CET 2002

Ales Rygl wrote:

> Tak lame mam 3.91 a stejne nic. Mel by tam byt stejne jako addr ogg tak
> addr mp3, ne?

Ano, mel by tam byt adresar s MP3, s OGG, a dva s wavy (jeden pojmenovany a
jeden nepojmenovany).

S tihmle vam vic neporadim, me to fungovalo napoprve a od te doby jsem s
tim nidky problemy nemel. Mate KDE prelozene ze zdrojaky? Jestli ne, je
mozne, ze kvuli ruznym licencnim zalezitostem nebyla podpora pro MP3
zakompilovana.

Lada

--
Ladislav Strojil