Linux do kancelare!

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Středa Leden 23 12:59:47 CET 2002

suse lze sice stahnout ftp, ale musite stahnout dost (IMHO 10) GB
a pri instalaci i pri doinstalaci musite mit nekde ftp server nebo
superrychlou linku na net
Martin Reiser

Otazka do plena: ktery soft ma takove filtry, aby si dokazal poradit s bezne
se vyskytujicimi excelovymi a wordowskymi dokumenty ? Koffice to urcite
neni.

Vim jen o staroffice, a ta chce pamet a zase pamet.

Martin Reiser