Dvě miši

Středa Leden 23 12:38:56 CET 2002

Tomas Konir <moje na molly.vabo.cz> wrote:
->> Já používám stejně 2 m(y)ši a mám to udělané tak, že měním zástupce v
->> adresáři /dev tak, že buď ukazuje na jednu nebo na druhou myš. Zástupce
->> měním ručně, poněvadž 99% času používám externí USB myš a jen někdy
->> vyjímečně používám touch pad. Automatické přepnutí já udělat neumím.
->>
-> A v XF86Configu to nepujde ?
-> sekce ServerLayout
-> a potom InputDevice ?
-> podle manualu se tam da napsat vic veci.

ak zvlada GPM USB mys tak mozete pouzit repeating mod...

 Remember half the people you know are below average.