ATI Rageon nebo monitor Hansol.

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Středa Leden 23 14:20:53 CET 2002

Zkuste znovu spustit XF86Config a zadat nizsi hodnoty obnovovacich
kmitoctu monitoru.

MNe se jeden monitor stabilne v X-ech vypinal, asi po hodine mne
napadlo, ze ma ochranu proti "pretaktovani". A stacilo si pohrat s
nastaveni vertikalni a horizontalni frekvence v XF86Configu.

Vasek

--
Vaclav Peroutka
IC Design Engineer