Antivirove Signatury (was Re: zacatecnik - mailserver bez systemovych uctu)

Michal Chocholac mch na vosis.cz
Středa Leden 23 14:32:33 CET 2002

...a proč že nám vlastně vadí nějaké antivirové signatury, když jejich
význam zřejmě všichni chápeme? Že by kvůli těm pár bajtům navíc? Co teda
zabojovat proti všem signaturám? :o(

--mch

Michal Chocholáč
mch na vosis.cz

ps: Taky používám jednu antivirovou signaturu, ale pro klid duší všech
bojujících ji pro tentokráte vynechávám... :o)