NIS

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Středa Leden 23 14:28:30 CET 2002

Jakub Maa01 Jirku wrote:
> Nevi nekdo o nejakem navodu na zprovozneni NIS v cestine? Zkousel
> jsem to podle NIS HOWTO, ale tomu jsem moc nerozumel, napriklad vubec
> netusim kde je seznam uzivatelu (mam tam jenom nobody), konfigurace
> PAM atd. Nebo pripadne alternativy.

V cestine neni asi dukladneho nic.
Nejvic o NIS v cestine jsem videl v knizce "Bezpecnost UNIXu
a Internetu v praxi", ale nema ji smysl jen kvuli tomuto kupovat.
Nepatrne mene a trosku blize k linuxu je jedna kapitola
v "LINUX Dokumentacni projekt", ten je snad i jako PDF nekde
u Computer Pressu ke stazeni.
V anglictine je nejuplnejsi popis NISu asi v knize "Managing NFS
and NIS". Velmi dukladne, nepopisuje NIS+ a NFS konci u verze 2,
ale jinak vyborna.
IMHO zkusit precist NIS cast z tech prvne jmenovanych a pak uz
pomoci HOW-TO doladit nektere rozdilne detaily.

	Majkl