reverzne DNS

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Středa Leden 23 14:43:29 CET 2002

On Wed, 23 Jan 2002, Kilian Igor wrote:

> Prajem vsetkym prijemny den. Snazil som sa pochopit
> reverzne DNS, ale nejako mi to nejde. Ako ho do DNSka
> dam, ako mam vytvorit subory spustit to vsetko viem.
> Normalne DNS som zaregistroval cez www.sk-nic.sk a bolo.
> Co mam robit s reverznym DNS? Treba ho tiez niekde zaregistrovat?
> Budem velmi vdacny za osvetlenie tejto problematiky ci nakopnutie
> spravnym smerom.

Pravdepodobne Vam reverzni DNS bude muset delat ten, kdo Vam ony IP adresy
(to predpokladam...) pridelil. A nebo bude tak laskav a v DNS rekne, ze si
reversi delate sam a basta fidli. To druhe se stane v pripade, ze Vam
napr. prideli cele Ccko. Pokud vsak mate jen 8 nebo treba i 16 IP adres,
asi k tomu providera nedonutite.

Tedy zadejte toho, kdo Vam pridelil IP adresy, at Vam udela i reversni DNS
zaznam.

hezky den.

--zk

     "Nadavani Vam nepomuze,  dejte se na jogu."