makra v emacsu

Ondřej Surý sury.ondrej na globe.cz
Středa Leden 23 16:29:56 CET 2002

dev na b2bexpander.com (Jiri Chaloupka) writes:

> ange ftp? ptam se hloupe ale co to je?

tak se jmenuje ta mrcha, ktera umoznuje soubor otevrit jako
/uzik:heslo na stroj:/soubor

> zatim se mi nepodarilo zjistit, kam loguje pristupy (nalezl jsem log s
> chybnymi pokusy o pristup, ale log z ftp nikoliv (predem pisi, ze na
> systemu neni adresar /var/log/).

ange-ftp by melo mit vlastni otevreny buffer v emacsu, kde by mel byt videt
nejaky error, zkuste si prohlednout seznam bufferu...

> Zkusil jsem restartovat sluzbu ftpd, bez vysledku.
> Jeste bych mel podotknout, ze se to nedeje "od nepameti", ale asi 14 dni...

Co jste v tu dobu menil? (V emacsu, na serveru...)

--
Ondřej Surý - CIO                     Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009       Pláničkova 1, 162 00 Praha 6