matrox g400 dualhead a openGL(dri)

Kebert Martin mkebert na seznam.cz
Středa Leden 23 17:07:17 CET 2002

Dne st 23. leden 2002 15:46 jste napsal(a):

> zakompilovat do jadra, s modulama mi to zlobilo  tez, ale byl jsem liny
> zjistovat proc

Kdybych vedel jak pomoci, tak pomuzu. Mne to totiz jede a pritom to mam jako
moduly (agpgart.o i mga.o). Jadro libovolny 2.4.x (projel jsem je vsechny
:-), skoro).

Na www.xfree.org pisou, ze pokud ta grafarna nejede v "Bus Master" modu, tak
ze na ni DRI nepojede ani nahodou. A maj tu i skriptik na nahazovani "Bus
Master" modu ( pokud to pry neudela BIOS). Je to na
http://www.xfree.org/4.1.0/DRI9.html

--
S pozdravem

Kebert Martin <mkebert na seznam.cz>