Vyreseno: write-proteced file

Michal Podsednik podsednm na inf.upol.cz
Středa Leden 23 02:27:57 CET 2002

> Udelam to, ale zatim jsem se chtel dostat aspon do stavu pouzitelnosti.
> Ten stroj pouzivam jako tiskovou masinu, takze preinstalace zas tak moc
> nespecha. Ucinil jsem ale opatreni, aby se na ni hure dostavalo.
> (mimo jine uprgade ssh...)
>
> Dekuji za pomoc
> 			J. Firt
Jakmile je box jednou nabourany a obackdoorovany, a navic nemate moznost
overit integritu binarek, nemuzete uz bohuzel verit nicemu :-( Doporucuji vse
nainstalovat znovu, a dat si praci se zabezpecenim. Muze se Vam totiz stat,
ze Vas stroj bude pouzit k napadani dalsich stroju na internetu, a budete mit
zbytecne problemy.

--
Michal Podsednik
podsednm na inf.upol.cz