Linux bez swapu, lze?

Tomas Konir moje na molly.vabo.cz
Čtvrtek Leden 24 01:13:20 CET 2002

On Thu, 24 Jan 2002, Martin Dvorak wrote:

> dd,

Neprotireci si pokud system ztracel spoustu casu praci s malym swapem
(problem VM), tak bez nej to opravdu bude lepsi. Otazka je spis co to
udela s dostatecnym mnozstvim (melo by se to chovat rychleji). Podle mne
je reseni upgrade na novejsi jadro a potom pripadne testy. Takze finalni
doporuceni asi je podivat se, jestli ma puvodni tazatel jadro <=2.4.9
a pokud ano tak at upgraduje a zkusi co to udela. Pokud ma novejsi, tak at
klidne zkousi :-)

		MOJE

--
Tomas Konir