Syslog a oddelenie dhcpd

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Středa Leden 23 20:46:36 CET 2002

Pogac Daniel wrote/napsal:
: Zdravim.
: Chcem sa Vas opytat ci ma niekto nastaveny syslog.conf tak aby povedzme
: vsetky spravy
: od dhcpd daval do suboru povedzme /var/log/dhcpd. Alebo da sa to vobec ???
: Dakujem.

  hledejte syslog-ng, ale nedoporučuji to zkoušet rovnou na ostrém počítači,
neb se mi to chovalo poněkud divně. Ale tipl bych si, že byla (půl roku
zpět) chyba asi 40cm nad klávesnicí.

S pozdravem

Věroš Kaplan

PS: ale už mám novou klávesnici, takže to zkusím asi znova. Taky by se
mi to hodilo.
--
Věroš Kaplan < veros @ tac . cz >
Tacoma s.r.o, Staňkova 18a, Brno                           http://www.tac.cz/