Samovolny restart

Pavel Voch pavel.voch na prodeco.cz
Čtvrtek Leden 24 10:50:49 CET 2002

Dobry den,

dnes se mi stala divna vec. Mam pocitac pripojeny na paterni siti v
uzamcene mistnosti u providera. Debian stable (2.2.20), vsechno updatovano,
ipchains, tripwire, zakazane  oduly v jadre, ... Zadne stopy po hackerech.

Ovsem dnes rano (podle last jsem tam byl prihlasen jenom ja pres ssh),
se znicehonic sam restartoval. V logu nic neni, proste normalne
pracoval a najednou "init: Switching to runlevel: 6". Ja jsem v tu
chvili vubec nebyl pritomen ani u toho terminalu.

Je mozne, aby se system z nejakeho duvodu restartoval samovolne? Jak
by jeste bylo mozne zjistit priciny toho restartu?

Pavel Voch