Jsou jeste Mironet Linux-friendly ?

Čtvrtek Leden 24 10:53:04 CET 2002

Petr Skoda wrote:
> osvety.  Jeste pred rokem jsem nabyl dojmu ( a predpokladam ze i vetsina
> ucastniku lonskeho CZLUG seminare), ze firma Mironet je jedna z mala,
> ktera siri Linuxovou osvetu a dodava svoje pocitace i s Linuxem (mela

	Pocitac s Linuxem je co? Pokud mate na mysli to same co pocitac s MS
Windows, verte, ze kancelarsky software a jine uzivatelske veci do toho
rozhodne nezapadaji...

	Navic firem, ktere Vam dodaji i velmi slusne nainstalovany linux (ne
skutecne ne kancelarsky pocitac, protoze na to Linux jeste nema, prosim
flamesit do /dev/null, Vas nazor Vam rovnez neberu) je vicero, problem
je, ze instalace se casto siji na miru => zapomente na velke spolecnosti
(ano, pak je treba instalace drazsi nez koupit Win98 za par babek, jenze
dobre nainstalovat Win2k/XP server se vsim co k tomu treba take neni v
cene krabice) a seriove pocitace.

> kolegyni v Praze rekli, ze v cene dostane sice 2 CD s Linuxem, ale at si
> je nainstaluje sama. Tazke jsem logicky dostal vynadano.

	A jak myslite, ze casto vypadaji pocitace 'tovarni serie'? Mel jsem tu
cest jak se stolnimi, tak s notebooky, vzdy to vyzadovalo radnou
preinstalaci a novou instalci od piky (mel jsem stesti, ze dodana MS
Windows byla s notebookem kompatibilni (neni vzdy podminkou)), aby
system slapal dle pozadavku - rozumej - sekretarka ci domaci vseumel
bude mozna spokojeny, clovek, ktery se v IT branzi zivi rozhodne
nikoliv.

> je to a mal- nekdo prakticke zkusenosti.  Podle me to muze dost zajemcu o
> zavedeni Linuxu znechutit.

	Proc? Staci se podivat jinam, Linux je o volbe, holt jste si vybral
spatnou firmu... to vsak neznamena ze Linux je spatny, ale ze firma,
ktera ma takovouto reklamu treba nerika (marketing?) celou pravdu, nic
vice nic mene.