Instalace na HD 500 MB

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Čtvrtek Leden 24 10:36:47 CET 2002

> Krásný den.
> Potřeboval bych nainstalovat RH 7.2 na disk 500MB, případně s diskem > 270MB.

no najprv ti poradim pouzit instalaciu co nije taka nenazrata
(debian/slackware) ale to asi nechces. dalsie riesenie je asi taketo:

na tu 270 daj /
a 500 na /usr

takto ti to prejde ale ked potrebujes mat tu 500 ako prvu tak nanej este
sprav asi tak 10M particiu ako /boot

najprv nainstaluj zaklad potom sneho povyhadzuj blbosti a rucne
doinstalovavaj jednotlive potrebne veci.

Ja som to tak robil ale uz ma to prestalo bavit tak som zmenil
distribuciu. moje skusenosti su take ze najnenazranejsie su distribucie
zalozena na RPM nieje to formatom ale tym ako su programy balene a ako
su spravene zavyslosti. Deb balicky v instalacii debiana su delene na
viac casti takze sa da lepsie ukocirovat velkost a funkcnost.

neberte to ako flame ale to co potrebujem som z deb vtlacil na 500Mb a z
RH 6.2 do 700Mb a 7.0 bola vyse giga.

--
Niesom povinny byt taky, aky by som podla ostatnich mal byt.
Je to ich omyl nie moje zlyhanie.
		Richard Philips Feynman
---------------
First they came for the Communists,