apache a cestina v java scriptech

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Leden 24 11:20:42 CET 2002

On 24/01/2002, Mošnička Roman wrote:

> Scripty se presunuli z html soubru do separatniho soboru aby se
> neprenaselo k prohlizeci tolik dat (puvodne se prenaselo cca 250Kb,ted
> asi 60Kb)

To je mi jasne, mel jsem na mysli zkusit to jako test.

> No to jsem se prave ptal jestli se da nekde na serveru nastavit
> vychozi kodovani-nejakej defaultcharset a co vse potrebuji k tomu aby
> se vychozi kodovani dala nastavit cestina.

Jenze ono by se to samo od sebe takhle nechovalo - nejaky modul tam IMHO
uz byt musi, jinak je to dost podivne.

> Jinak kdyz uz jsme u toho tak jsem si prave stahnul csacek a pokousim
> se ho instalovat Server jsem instaloval ./configure --prefix=/www
> --enable-module=so Stahnul jsem si csacek,prelozil dle navodu a do
> httpd.conf jsem pridal nasl. radky
> AddModule mod_so.c
> LoadModule csacek_modul /www/bin/mod_csacek.so

To ma byt

LoadModule csacek_module /www/bin/mod_csacek.so

a pak jeste

AddModule mod_csacek.c

Ale opravdu jste si jist, ze tam uz csacek nebo mod_czech neni
instalovan? Co rika lynx -head http://vas.server.cz/? Pokud tam nejaky
modul bude nainstalovany, bude uveden v hlavicce Server. Napr.:

Server: Apache/1.3.19 (Unix) CSacek/2.1.6 PHP/4.0.5 mod_ssl/2.8.1 OpenSSL/0.9.6b

> No a kdyz chci spustil apache tam dostanu chybovou hlasku >
> Can't locate API module structure `csacek_modul' in file
> /www/bin/mod_csacek.so: /www/bin/httpd: undefined symbol: csacek_modul

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka