apache a cestina v java scriptech

Mošnička Roman RMosnicka na cpoj.cz
Čtvrtek Leden 24 11:42:59 CET 2002

> Scripty se presunuli z html soubru do separatniho soboru aby se
> neprenaselo k prohlizeci tolik dat (puvodne se prenaselo cca 250Kb,ted
> asi 60Kb)

>To je mi jasne, mel jsem na mysli zkusit to jako test.
Vim ze jste to myslel jako test,dal jsem to k dobru jen pro uplnost ;-)

>To ma byt
>LoadModule csacek_module /www/bin/mod_csacek.so
>a pak jeste
>AddModule mod_csacek.c

Dik, uklepl jsem se a uz jsem si toho nevsimnul

>Ale opravdu jste si jist, ze tam uz csacek nebo mod_czech neni
>instalovan? Co rika lynx -head http://vas.server.cz/? Pokud tam nejaky
>modul bude nainstalovany, bude uveden v hlavicce Server. Napr.:

rekl bych ze opravdu neni viz >

HTTP/1.1 200 OK
Date: Thu, 24 Jan 2002 10:38:00 GMT
Server: Apache/1.3.19 (Unix)
Expires: Thu, 24 Jan 2002 10:38:00 GMT

Je tedy mozne nastavit server tak aby pro vsechny dokumenty posilal prohlizeci zpravu, ze dokumenty jsou v kodovani win 1250 ??

dik rm