Kompilace jadra a jeho zprovozneni v partitionless instalaci

Čtvrtek Leden 24 12:21:41 CET 2002

Dňa 24. jan 2002 o 11:48, Radim Roženek napísal(a):

> chtel bych prejit z jadra 2.4.2-2, ktere je v distribuci RH 7.1 CZ na jadro
> 2.4.17. Mam ale linux instalovany jako partitionless a bootuju z diskety.

> Jak bych mel tedy postupovat?
> Je mozno kompilovat jadro s nastavenim jako ma stavajici jadro? Abych nemusel
> rucne zadavat, ktere moduly chci a ktere ne?

v adresary /boot je subor config ktory by mal byt sym. link na
aktualne jadro a v nom je konfiguracia s ktorou bol dany kernel
skompilovany. cize pouzit tento config a skompilovat. jadro z
distribucie (redhat, mandrake, suse a spol. ozvlast) obsahuje ale vela
patchov, ktore nie su zahrnute v standarnom (vanilla) jadre, takze vela
opsnov bude z configu ignorovanych..

potom jadro umiestnit na disketu s filesystemom (kedze chces zrejme
modularne jadro) co ale nepojde, pretoze jednak sa celkovo velkost
modulov a jadra nezhoduje ani nie je mensia ako kapacita diskety, jednak
samotne jadro ma obmedzenie kedy je ochotne nabootovat z diskety....

predpokladam ze "hratky" s ramdiskom su pre teba prilis zlozite, ale to by
mohla byt cesta ako dosiahnut pozadovane..

takze v tomto poziadavku mas zrejme smolu..
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk