NUT problem s konfiguraci....

Daniel Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Čtvrtek Leden 24 12:52:17 CET 2002

Popis kabelu pro Victrony at uz Match, Lite nebo Match Lite
(kazdy pouziva jiny kabel) jsem psal ja, najdete ho v originalni dokumentaci
k NUTu  nut<verze>/docs/cables/victron.txt.

Jinak Victron Lite pouziva stavove signaly a driver Nutu je genericsups -t 10

Daniel Prynych