externi ISDN na IOL

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Čtvrtek Leden 24 12:56:58 CET 2002

Tak jsem se podival na IOL a vycetl jsem, ze IOL STANDARD
muze pouzivat ISDN (i 128k), u moji kategorie IOL BASIC pisou jen
o 56k modemu a vypada to, ze na tom trvaji, protoze se mi
nativni ISDN spojeni na IOL nikdy nepovedlo.

radek.karaffa na ct.cz

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.