Problem na siti, nekomunikuji mi stroje.

Radek Hnilica radek na hnilica.cz
Čtvrtek Leden 24 12:44:34 CET 2002

In article <r25y9ip55cx.fsf na amandil.ics.muni.cz>, David Rohleder wrote:

> Z vypisu je podezrele, ze DNS server odpovi (na spravny port),
> ale klient ho vykopne. To by mohlo znamenat nejaky problem s
> resolverem.
>
> Dalsi moznost:
>
> Sledovat co delaji ICMP redirekty. Bud je zakazat vsude, nebo povolit
> vsude. Podivat se do nastaveni icmp v /proc/sys/net/ipv4/ na vsech
> strojich v leve siti.
>
> To ze nejdriv funguje ping, je IMHO tim, ze na nektere ICMP zpravy se
> nesmi posilat jine ICMP zpravy, jestli se to vztahuje i na echo
> request nevim presne.

Uz jsem to nasel, mam na siti nekolik routeru, kazdy smeruje do jine site
a mel jsem trochu divoce nastavene default routy.  Jen jsem byl zmaten
z toho ze ping fungoval a sluzby ne.

--
Radek Hnilica <Radek at Hnilica dot CZ>