Programátorský textový editor s cliplanguagem

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Leden 24 14:18:22 CET 2002

On Thu, Jan 24, 2002 at 02:09:20PM +0100, Libor Dub wrote:
> Předchozí téma mě inspirovalo, abych se zeptal, zda-li někdo
> neznáte textový editor (nejlépe pod X-window systém), který má
> cliplanguage - tedy vlastní malý jazyk, pomocí něhož můžete vytvářet
> interaktivní šablony,cyklické textové řetězce, malé aplety,...
>
> Pro Linux jsem ještě žádný takový neobjevil.

 Porad stejna odpoved .... vim + python, ruby, perl, tcl na psani
 scriptu. Pravda nejsou to male jazyky.

 Nebo OS Emacs - otazkou je podari-li se vam v tom najit i editor.

        Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/